- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

tirsdag 24. august 2010

Regnvèrsdag...




Våknet opp til en grå og våt dag i dag. Egentlig er det helt greit at det regner siden jeg sitter inne på jobb likvel men, solen har ikke vist seg alt for ofte denne sommeren så det hadde ikke gjort noe om solen tittet frem i dag og.
Er litt slitsomt å være på jobb i dag...jeg kjenner at formen ikke er helt på topp. Tror kanskje at jeg begynner å bli syk siden jeg var kald og hostet når jeg la meg i går. Håper selvfølgelig på det beste :)

En ting som ihvertfall er sikkert er at høsten er kommet for å bli. Ser bladene på trærne har begynt å skifte farge og at luften er kaldere. På en måte gleder jeg meg til at det blir høst...det er så mange fine farger og luften virker reinere på en måte. Håper bare at det blir en varm og tørr høst !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar