- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

tirsdag 29. juni 2010

Litt mer om meg og 2010 så langt :)


Fant desse spm på ei anna nettside og har lagt inn mine egne svar...så lærer dere i hvertfall litt om meg i farten ;)

2010

1. Har du vært i noe forhold dette året ? Nope...
2. Har du feiret bursdagen din enda ? Jepp...15. juni :) Feiret sammen med mange gode venner :))
3. Kysset to personer på en kveld ? Jepp ;)
4. Vært på en diett ? Ikke akkurat...prøver å være sunn :)
5. Vært på camping ? Ikke siden jeg var liten...men da var det kjempekjekt !!!
6. Møtt en spesiell/noen som har endret livet ditt ? Ja ! Har ikke de fleste gjort det ?
7. Vært utenlands ? Oh yeah...var til London med gamlejobben i januar :)
8. Hva tenker du på ? I skrivende stund tenker jeg på kinoen jeg skal på i natt...Norgespremieren til Twilight - Eclipse !!!!!
9. Klemt noen ? Ja, seff.
10. Sovet i noen annens seng ? Det har jeg også..
11. Fått en jobb ? Begynte i ny jobb i slutten av mai :)
12. Lånt bort penger ? Ja.
13. Vært i en bilulykke ? Nei...aldri..heldigvis !!
14. Blitt kallt en bitch ? Nope :))
15. Gjort noe du angret på ? Har vel det men, jeg sier alltid at det er bedre å angre på noe man har gjort...en det man ikke gjorde :p

Siste

1. Den siste personen du ga en klem ? Ei venninne jeg ikke har sett på lenge...møttes på fest.
2.Siste personen du ringte ? Cec :)
3. Når var siste gangen du følte deg dum ? Anger ikke..

Ti fakta

1. Hjemby ? Førde, Sunnfjord.
2. Natulig hårfarge ? Mørk brunt...nesten svart.
3. Frisyre ? Halvlangt...prøver å spare ( går aldri bra ) !
4. Øyefarge ? Mørkebrune.
5. Kjæledyr ? Nope...men skal ha hund en gang i fremtiden :)
6. Humør ? Gla' jente men, sier i fra om det er noe :)
7. Hvor vil du helst være ? Her jeg er...men hadde vært hyggelig med en avveksling på en strand i sol og varme :p
8. Hva var det siste du drakk ? Appelsinsaft.

Ting om ditt kjærlighetsliv

1. Har du noen gang vært forelsket ? JA.
2. Tror du på kjærligheten ? Klart jeg gjør ! Umulig å motbevise den !
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust ? Ja.
4. Har du noen gang knust noens hjerte ? Har vel gjort det og...
5. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem det ? Ja, bare ble sånn.
6. Er du redd for forpliktelser ? Nei !
7. Har du hatt flere enn 5 faste forhold ? Niks....

Følelser

1. Savner du noen akkurat nå ? Nei.
2. Er du lykkelig ? Ja !
3. Spiser du noe ? Ikke akkurat nå...
4. Liker du noen akkurat nå ? Nei.
5. De siste ordene du sa til pappaen din ? Takk.
6. Siste sangen du sang ? Figth For This Love - Cheryl Cole.
7. Den siste tingen du lo mye av ? Aner ikke.
8. Den siste tingen du sa ? Snakkes i morgen..
9. Den siste personen du gråt for ? Vet ikke...kan ikke huske hvem.
10. Hvilken bakgrunn har du på dataen din akkurat nå ? Svart.

Har du noen gang

1. Sagt "jeg elsker deg" ? Ja.
2. Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå ? Ja....kanskje ikke helt det samme men, ganske.
3. Den værste følelsen i verden ? Skuffelse...
4. Framtidig datters navn ? Hmm....vanskelig.
5. Framtidig sønns navn ? Lucas, kanskje.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar