- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

onsdag 30. juni 2010

Feriepengene kom og gikk :))

Etter mye leting og vanskelige valg har jeg endelig valgt å kjøpe meg et
skikkelig sourround anlegg :) Valget fallt på Dynavoice F-6 EX 5.0 FX4 White til 2990 kr på http://www.surround.no/ . Jeg synes at det er ganske kult at de er hvite...litt kjekt å ha noe som ikke alle andre har :))


Frakt på desse er 590 kr og det betaler jeg glatt når jeg ser at hver av de største høytalerene koster 1490
kr pr stk og centerhøytaleren koster 900 kr. Da får jeg de to bakhøytalerene med på kjøpet :) Er du heldig og bor i nærheten av Oslo kan disse hentes der og du slipper å betale frakt...dette tror jeg gjelder alle varene på http://www.surround.no/.


2 kommentarer:

  1. Hei! Så kjekt å se at du skal blogge! Eg liker blogging!:) Eg må jo da berre legge meg til som følger;) Har selv hatt litt skrivesperre i det siste, men det kommer seg vel:) Snakkes gjennom blogginga da sikkert:) GOD SOMMER!!

    SvarSlett
  2. Heisann :) Kjekt at du vil følge bloggen min :) Har prøvd meg på å blogge tidligere men, skal være flinkere til å følge den opp og legge ut bilder :) Skrivesperren kommer seg helt sikkert :) Det gjør vi, er bare å komme med tips :) God sommer til deg også :))

    SvarSlett