- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

onsdag 30. juni 2010

Litt mer Twilight...


God Morgen !
Tipper at det er noen litt trøtte mennesker rundt om kring i Norge i dag...da tenker jeg selvfølgelig på verdenspremieren av Twilight - Eclipse som var i natt.
Det stoppet ikke meg at jeg måtte stå opp kl. syv i dag tidlig og det var vel verdt det ! Filmen varte i litt over to timer og det var spennende fra begynnelse til slutt, selv om første og andre film var bedre...på en annen måte. MÅ jo nevneat denne filmen er jo fullpakket med veltrente kjekkaser..noe vi jentene satte veldig pris på ;)
Nå blir det spennende å se hva som skjer med Bella og Edward...gifter de seg eller velger Bella Jacob ?? Skal ikke avsløre alt for mye her for dere som ikke har sett filmen og heller ikke lest boken.
Neste og siste bok blir delt opp over to filmer, del 1 skal vises tidlig i 2011 og del 2 skal vises seint i 2011. Gjett om jeg gleder meg da !  


                                            Hva skjer med Bella, Edward og Jacob ??

Ha en fin dag folkens !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar