- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

torsdag 1. juli 2010

Summertime :)

Endelig nærmer det seg helg og for min del sommerferie :) Utrolig nok er det fint vær her i dag men, i følge meldingene varer det ikke lenge. Sommeren så langt har ikke vært så mye å skryte av for oss her på vestlandet, den har egentlig vært preget av overskyet himmel og kulde.


Nå som jeg begynner på ferie håper jeg at været kommer seg og at det går an å få litt sol på kroppen ! Foreløpig har jeg ingen agenda for ferien og liker å ta ting som det kommer :) Har egentlig mest lyst til syden, ligge på en strad, gå ut å spise gode middager og drikke gode drinker...men, det blir ikke noe av i år.
Sommer for meg er å ligge i solen og lese en god bok. Kanskje reise å bade viss temperaturen i vannet  er grei. Og selvfølgelig grille og nyte et glass vin på sene sommerkvelder :)


Hvordan skal Dere tilbringe sommeren ?? Hadde vært kjekt å høre om andres sommeropplevelser og ferieminner :)) Skal prøve å ta en del bilder i ferien og legge ut, er ikke sikkert de er så spennende men, siden jeg ikke har noen konkrete planer kan det jo bli interessant å se hva som dukker opp :))


Håper alle får en strålende sommer og finfint vær !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar