- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

tirsdag 6. juli 2010

Innevær :(

Etter å ha først vært uten nett, så ble jeg selvfølgelig uten data også.... Men, heldigvis er alt oppe og går igjen :)



Jeg har begynt på min første av to ferieuker, og værmessig ser det IKKE lovende ut ! Siden jeg allerede var klar over at det mest sannsynlig ville bli dårlig vær, har jeg lånt meg første sesong med Heroes av en kompis :) Jeg har bare sett noen episoder i fra før og aner ikke hvilke... Er det noen av dere som følger med...hva synes dere om serien ?? Etter å ha sett fire DVD'er er jeg egentlig litt hektet men, siden det ser ut til at gråværet fortsetter prøver jeg å "spare" så jeg ikke ser alle på en dag ;p


I morgen er det tid for å montere anlegget jeg har kjøpt meg :) Blir spennende å se hvordan vi kan løse det uten at det blir for mange synlige ledninger... Har faktisk begynt så smått med scrapbooking...er kjekt å ha noe å gjøre på når det er innevær :) Har en idé til julegave og siden jeg ikke har peiling på hva jeg driver med, så trenger jeg tiden. 
Håper at dere rundt om krig i landet har en litt bedre sommer enn det som er her på vestlandet :))

Ha en fin sommerkveld/natt !!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar