- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

tirsdag 13. juli 2010

IKEA

Hei igjen alle sammen ! Har ikke helt klart å bli kvitt alle dataproblemene men, forhåpentligvis er nettet mitt endelig oppe og går.

Sist torsdag var jeg og en venninne en tur til Åsane i Bergen med kun ett mål; IKEA :))
Etter en del leting på nettet og i butikker rundt om kring har jeg endelig funnet et skal med glass dører som kan stå i stua...har lenge følt at det har sett tom ut.


Det stod ikke så synlig til på Ikea men, eg fant det ! Skapet heter Smådal og koster 1025 kr med glassdørene. Viss man bare er ute etter en bokhylle så kan skapet også kjøpes uten glassdørene for ca. 630 kr.
Synes det passet godt inn i stuen min og hele rommet ble mye lunere og koselig :)) Vel verdt pengene !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar