- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

fredag 23. juli 2010

Blir det litt sommer likevel ??

I dag skinner solen her på Vestlandet og det er meldt fin vær hele helgen...ENDELIG :))
Første uken på jobb etter ferien har gått ganske fort men, innrømmer at jeg ser frem til helg igjen likevel !

Denne uken har det vært utrolig stille på jobb...sikkert fordi de fleste har ferie rundt omkring i landet. Tiden går ikke akkurat fort når det er lite å gjøre på jobb, noe dere sikkert skjønner siden jeg har tid til å sitte å blogge midt i arbeidstiden og likevel får jeg gjort jobben min :)

Siden finværet er kommet blir det nok en fest denne helgen også. Jeg har jo nesten ikke kunne sittet ute i sommer uten å fryse, så det er best å benytte seg av muligheten !

Dette er kanskje et av de kjedeligste innleggene jeg har skrevet og må si at jeg har litt skrivesperre for tiden :(

Hvordan skal Dere tilbringe helgen ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar