- EN BLOGG OM ALT OG INGENTING -

mandag 19. juli 2010

Tilbake til virkeligheten :)

Da var sommerferien over for min del...skulle veldig gjerne hatt ei uke til :) Men, det er vel masse en gjerne skulle hatt... Jeg hadde i hvert fall en fin avslutning på ferien på lørdag. Hadde det kjempekjekt ute på by'n med to gode venninner, Marthe og Mia :)) Vi hadde skikkelig jente vorspiel hjemme hos meg med gode drinker og masse latter :)) Etterfulgt av en tur på "Tresken". Siden vi ikke er så stor by er det ikke mange uteplasser å velge i her og derfor blir det til at vi alltid gå på den "vanlige" plassen. Det positive med det er at det som regel er masse kjentfolk :))
 
Må innrømme at jeg har egentlig ikke gjort noe i ferien....bare slappet av koset meg :) Deilig det og ! Været har jo ikke vært noe å skryte av, så det har blitt veldig mye inne aktiviteter.

Håper Dere alle har hatt en fin ferie, og til Dere som ikke har hatt ferie håper jeg sommeren tar seg opp og finværet kommer :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar